Jesteś producentem, a może prowadzisz sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Jeżeli tak, to z pewnością prowadzenie sklepu internetowego pozwoli Ci poszerzyć grono potencjalnych klientów, o tych z internetu. Zastanów się ilu potencjalnych klientów szuka, w tym momencie możliwości zakupów w sklepie internetowym Twoich produktów. Pomogę Ci założyć i poprowadzić sklep internetowy, wykorzystując doświadczenie marketingowe informatyczne.

Założenie i prowadzenie sklepu internetowego od A do Z

Na co dzień zajmuje się tworzeniem stron i sklepów internetowych. Proponuje założenie i prowadzenie sklepu internetowego krok po roku. Współpracę rozpoczynam od ustalenie preferencji kolorystycznych (zgodnych z branża) i wyboru odpowiedniego szablonu sklepu. Od samego początku zwracam uwagę na łatwą nawigację i szybkie uruchamianie strony.

prowadzenie sklepu internetowego
Poprowadzę Twój sklep internetowy

Na życzenie klienta, tworzę zdjęcia produktów oraz pozostała grafikę sklepu. Wprowadzam poszczególne produkty, tworząc opisy, zgodnie ze skutecznymi formułami sprzedaży.

Jeżeli masz już sklep internetowy z wprowadzonym towarem wiesz, pewnie że to nie wszystko. Czas rozpocząć wdrażanie strategii marketingowe opartej o pozycjonowanie, marketing szeptany, Facebook i wideo marketing, blogowanie i nie tylko. I to jest rzecz, która najbardziej lubię, ponieważ mogę uwolnić pokłady kreatywności i głowę pełną pomysłów – w zależności od branży.

Klientom bardzo podoba się również organizacja wydarzeń społecznych, które czasem niewielkim kosztem budują pozytywny wizerunek przedsiębiorcy – społecznika.

Efektem moich działań jest zwiększenie sprzedaży. Internet pozwala na przesyłanie informacji o transakcji do klienta, niemalże w momencie jej dokonania. Wysyłam również dzienne raporty sprzedaży, aby klient mógł na bieżąco realizować zamówienia.

Niezwykle ważna jest również obsługa postrzeżeniowa. Według badań Bain & Company – jednej z wiodących firm konsultingowych na świecie – zdobycie nowego klienta kosztuje firmy średnio aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego. Dlatego dzięki zastosowaniu odpowiednich technik

Prowadzenie sklepu internetowego – koszty

Koszt założenie lub prowadzenia sklepu internetowego zależy m.in. od ilości produktów oraz miesięcznego wolumenu sprzedaży. Indywidualne warunki współpracy ustalane są na podstawie sporządzonej i podpisanej umowy.

W przypadku zainteresowania współpracą zapraszam do kontaktu.

730 775 333